Oehh.. nog maar een paar uuur! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu Oehh.. nog maar een paar uuur! - Reisverslag uit Harderwijk, Nederland van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu

Oehh.. nog maar een paar uuur!

Door: Lars en Kelly

Blijf op de hoogte en volg Lars en Kelly

30 Oktober 2012 | Nederland, Harderwijk

We nemen nu even de tijd om goed moe te worden..
Morgen ochtend om 07.00uur rijden, 08.00uur Henk en Maria ophalen, 09.00uur op schiphol aankomen.. 12.00uur vliegen! Spannend!
Zorgen dat we nu goed moe zijn, dan kunnen we lekker in het vliegtuig slapen.. Hopelijk!
Koffers staan al klaar, auto is gereserveerd, chauffeur is geregeld! (bedankt KEES!) En natuurlijk Erik, voor het lenen van de auto!:) Wat een top familie!:D

Lieve mensjes! We zien jullie over 3 weken weer, en we hopen veel van jullie te horen de aankomende tijd!

Veel liefs, Lars en Kelly! xx

• 30 Oktober 2012 - 01:33

Rianka:

Have a GREAT time!!!!!!!

• 30 Oktober 2012 - 07:03

Jessie:

Heel veel plezier lieve kel en lars. Geniet ervan, jullie hebben het zo verdiend. En last but not least, have a safe flight!!!

• 30 Oktober 2012 - 20:29

Inge En Erik:

Jullie zitten nu ergens in de lucht, misschien wel lekker aan het slapen,denk de hele dag aan jullie, we zullen blij zijn als we horen dat jullie veilig zijn aangekomen! Liefs, xxx

• 01 November 2012 - 00:09

Sanne:

Nou ik weet niet of het moe worden gelukt is bij jullie, bij ons in ieder geval wel!;) hoe is het daar? We hoorden van mama en papa dat julle al lekker gingen chillrn op het strand? Layla is superlief en we zijn al dikke vriendjes. We zullen dr niet zo dik laten worden als razz haha!
    Geniet!! Kus san en kees