dag 3 op bali! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu dag 3 op bali! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu

dag 3 op bali!

Door: lars

Blijf op de hoogte en volg Lars en Kelly

02 November 2012 | Indonesië, Sanur

lieve familie en vrienden 02-11-12
ik zie het niet meer zitten hier op bali het is hier elke dag lekker weer ,goedkoop en gezellig :) heerlijk dus haha ....
vandaag zijn we om 8 opgestaan en hebben een ontbijtje gemaakt.
om heerlijk deze dag te beginnen .
hebben ons toen ingesmeerd om daarna lekker naar het strand te gaan .
we lopen daar heen( zo,n 5 minuten lopen op ons tempo manjana manjana hier heet dat (plan plan) of terwijl rustig rustig .
het had dus sneller gekunt maarja we zijn op vakantie en we zijn niet van (plan) om af te vallen haha .
eenmaal bij de zee AANGEKOMEN stonden daar heerlijke ligbedjes dus ik kon mij er niet van weerhouden om daar even neer te strijken .ook zag ik toen ik daar lag de zee en dan denk ik gelijk aan vissen .dat ga ik dus ook nog doen en vangen natuurlijk !
ook waren er op het strand veel zwerf honden zoiezo hier overal .maar op het strand was een heel lief schattig klein hondje,,,
echt zielig maar denk maar niet dat ik daar in trap haha 1 is genoeg er wordt niks mee genomen ,moet ik m,n hond straks sanoer gaan noemen (kim)haha of bali klinkt toch nie :)
nadat we lekker hebben gezwommen en in de zon hadden gelegen zijn we naar huis gegaan onderweg kwamen we nog een slang tegen een dooie helaas maar wel een echte ,best groot we hebben de film .
eenmaal thuis in het appartement ff heerlijk gezwommen en mie gegeten ,toen henk tot de conclusie kwam dat hij zich toch niet zo goed had ingesmeert (vuurrood)zijn hoofd en zijn zij .
hij is nu ook ons opperhoofd .
maar om een kort verhaal lang te houden ,zijn we daarna naar een winkelcentrum gegaan in de plaats (cuta) cut b komen we nog op terug.
dus wij winkelen met maria henk kelly en renate erg leuk geweest .
hoop miljoenen uitgegeven heel appart maar je gaat hier pinnen en je trekt zo 3,5 miljoen uit de muur( rijk man dus haha).
zo heeft henk een braidling gekocht en maria een rolex als of het niks kost (klopt)honderd euro haha ,
nadat we 3 uur in het winkel centrum hebben gelopen hebben we de taxi terug gepakt hilarisch wat een prutsers hier ....
ze rijden hier kris kras door elkaar op een 2 baans weg rijden ze met z,n 4 e naast elkaar ,en halen aan alle kanten in maakt echt niet uit .
ook lijkt het hier wel als of er net een brommer meeting is afgelopen of dat de hels angels uit rukken zoveel brommers en motoren heb ik nog nooit gezien . die rijden ook nog eens op de weg dwars door de auto,s heen .als je hier op een bloembak rijd kijkt er niemand van op (mam).
eenmaal weer veilig aangekomen bij het appartement hebben we ff gedoucht en zijn we in de auto gestapt met frans en renate (kelly en lars achterin)de pick up naar een heerlijk restaurant aan zee en hebben daar snapper gegeten ..
(DE VIS DIE IK NOG GA VANGEN)heerlijk was t echt top .
ik verbaas me zoiezo over het eten hier dat het allemaal lekker is en goed (niet zoals egypte) goor !!!!! en het was vooral heel gezellig .
met z,n 6e 1 miljoen das 85 euro en dat is hier duur .
maar wie wat (betaald) die heeft wat .DAS EEN LEUKE VOOR RACHID kan het wel bewaren maar daar wordt het ook niet lekkerder op .haha
maar we hebben het hier echt top ....
na deze collum leest waarschijnlijk niemand meer het avontuur van lars bouman &kelly bouman haha (face book grap)

maar we schrijven snel weer groetjes en dikke x lars

  • 02 November 2012 - 17:12

    Mieke Tekstra:

    Hey Big Spenders, een fijne vakantie! Groetjes van Ton en mij, en vast ook van Oma. Ze weet dat jullie op Bali zitten. Liefs,
    Mieke

  • 02 November 2012 - 17:42

    Jessie:

    Zo te horen zitten de "vakantieman, gezellig he?" Grappen er alweer goed in. Leuke verwijzingen. Rachid snapte m niet.
    Hahahahaha
    Kus

  • 02 November 2012 - 19:10

    Kim:

    Hey prutsers!
    Mooi aan het genieten dus.
    DE face book grap vond ik erg slecht persoonlijk, trouwen gingen jullie toch zowiezo niet?!
    Ja ik wil kan je dan niet zo zeggen hoor kelly.
    Oh lekker shoppen...Wil ik ook!!
    Maar ik wil ook wel wat dolce and gabanna en gucci:-) van die kleine babypakjes????
    geen uggs om mee te kunnen scoren vanuit daar?
    Jongens Geniet, voor jullie t weten is t weer om...Over een paar jaar gaan wij ook weer zon langere reis maken, t is super.
    Nu genieten wij nog even volop van de kids, en echt, t is veel mooier:)
    Jullie lieve Lai is vandaag m Sanne en Kees t bos in geweest dus die heeft t ook erg goed naar dr zin, was helemaal onrustig nadat ze t woord bos had gehoord!haha
    En wen niet teveel aan de warmte, t is hier koud en nat en zo een verkoudheid te pakken!
    Je grappen kunnen beter vind ik lars, had je al teveel gedronken?:-P
    En ik vind dat Bali heel goed kan als hondennaam...aaaah zielig he.en als je ze niet meeneemt gaan ze dood dus wil je dat?Keuzes keuzes....
    Veel plezier, en geniet even van je miljonairschap!
    XXX kim Mich en de liefste Kids

  • 03 November 2012 - 10:00

    Inge En Erik:

    De sfeer zit er goed in, fijn om te lezen, ben blij dat ik niet in zo'n taxi hoef!Ik zou doodsangsten uitstaan.
    Geniet er maar lekker van, het is hier koud, brrr, liefs van ons allebei, xxx

  • 03 November 2012 - 10:58

    Lars En Kelly :

    Lieve kim..
    Het is hier nooit beneden de 18 graden.. dus ze dragen hier geen uggs.. hahahaha...
    Zeker nu niet, die 40 graden..!;)

    En dat ja ik will.. was nog niet af de zin.. Het was: Ja ik wil,met je op de foto schat;) whaha En ik vond hm wel leuk!!!:D

    En we kunnen maar 3 neppe dingen mee nemen,, en hebben voor onzelf al gekocht;)
    Luchtjes, kleding etc..
    En we wilde voor Noah wel wat mee nemen, maar niet omdat jij dat vraagt, maar vanuit onszelf.
    Nu heb je pech, kindjes die vragen... worden over geslagen;)

    Haha.. tot over 2enhalve week!! xx
    We hebben t hier goed naar ons zin! xxx

    Kusvooriedereen! xx

    Lars en Kelly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Lars en Kelly

Wij gaan 3 weken naar INDONESIE!

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 5261

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 21 November 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: