16 en 17 november - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu 16 en 17 november - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu

16 en 17 november

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Lars en Kelly

17 November 2012 | Indonesië, Sanur

16 november:
's ochtens lekker aan t zwembad liggen! Heerlijk, daarna lekker een massage hier verderop. 50.000 roupiah (4 euro) voor een uur! helemaal top. Lars en mn vader moesten samen in 1 hokje, dikke schik natuurlijk! Daarna lekker hapje eten bij cafe Smörgas.. Mmm!
's Middags heeft Lars lekker een middagtukje gedaan en ben ik naar de Cosmo gegaan voor een manicure. Mn nageltjes ook lekker laten lakken, heerlijk vrouwending! 's avonds waren we uitgenodigt voor een etentje in Kuta. Examen van een dochter van de vriend van een Nederlander hier uit het resort. Iedereen zich mooi opgedoft. Kwamen we daar, vette rock/metal band.. Keiharde WHAAAA muziek.. Niks sjieks aan.. hahah Zaten we dan opgedoft!! Het eten was ook niet echt denderend en iedereen had daarna nog honger. Toen maar weer terug naar Sanur gereden en daar nog lekker een hapje gegeten, om half 10 's avonds.
Daarna lekker naar bed.. Met een gevulde maag!

17 november:
Jeeej, we gaan vandaag lekker met dolfijnen zwemmen!!
Eerst lekker ontbijten en we moesten om 10 uur op de parkeerplaats zijn zodat de taxi ons op kon halen en ons naar Sarangung kon brengen (half uurtje rijden) om daar met dolfijnen te zwemmen.
Komen we aan op de parkeerplaats, wel een taxi-chauffeur, maar we konden niet naar Sarangung, dit zat namelijk vol. Okey, lekker handig dan. Wanneer wel? 20 november, ook niet handig, dit is de dag dat we weer terug naar Nederland gaan. Hmm.. andere optie? Ja, naar Lovina, 3 uur heen en 3 uur terug rijden. Okee, mmm toch maar doen dan?
Nou daar gingen we hoor, kwart over 10 rijden richting Lovina. Rijd die pannekoek van een chauffeur is tegen een boom met zn achterbumper. Hahaha.. Onderweg ergens een hapje eten en weer op weg. Onderweg in de bergen ging het ook nog eens harstikke hard regenen en onweren en stormen, zoo eng!!! Eenmaal uit de bergen kwamen we om kwart over 2 aan in Lovina. Daar konden we gelukkig wel gelijk met de dolfijnen zwemmen. 20 minuten, met zn 4en voor 56 euro pp. En het was zooooo gaaaf! Die dolfijnen zijn zooo leuk! We mochten alles filmen, die mensen daar hebben foto's gemaakt die we mee naar huis mogen nemen en ze hebben ook foto's met onze eigen camera gemaakt!!.. T was dan wel een hele trip, maar t was alles waard!!
Toen weer de reis van 3 uur terug. Waren we om 6 uur thuis, even lekker douchen en toen eten in een lekker restaurantje. Ik een dikke cordon blue, Lars Chicken Katsu (Kip met een knapperig jasje) Renate een snapper en Frans, Henk en Maria spare-ribs. Heerlijk! 's avonds nog even een spelletje kaarten, Renate gewonnen en Henk dik verloren met 884 punten terwijl de rest rond de 200/ 300 zat.
Nu lekker slapie slapie doen!! Trustee!!

& Oja,,, WE WORDEN WEER OOM EN TANTE!!!! GEFELICITEERD LIEVE ROBIN EN LEON!! LOVE YOU!!!!! xxxx

• 17 November 2012 - 17:03

Inge En Erik:

Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!! hebben jullie aan Moeders voor Moeders gedacht?
    Eng reisverhaal over storm en onweer, zou niks voor mij zijn geweest! Lijkt me geweldig met die dolfijnen, we verheugen ons zeer op de foto's en filmbeelden. Nog 4 nachtjes slappen en dan......zien we jullie weer, veel plezier nog, dikke kus

• 17 November 2012 - 17:31

Jessie:

Supervet dat jullie toch besloten hebben om te gaan ookal was het 3uur, anders was ik pissig geworden op jullie hoor!! zo'n kans krijg je niet vaak..Kusjes