13 november - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu 13 november - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu

13 november

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Lars en Kelly

14 November 2012 | Indonesië, Sanur

Vandaag is de laatste dag op Sumbawa voor ons. We hebben nog even lekker gezwommen, een spelletje gedaan en lekker in de zon gelegen.

We moesten om half 3 op t vliegveld zijn want om half 4 zouden we gaan vliegen naar Lombok en vanaf daar weer naar Bali.

We waren der om half 3, maar t vliegtuig kwam pas om 4 uur. Lekker handig dus! Maarja, op met zn 5e.. (Frans blijft nog tot zaterdag op Sumbawa) in het vliegtuig opweg naar Lombok. Het vliegtuig is erg klein en laag, mn vader kon er niet eens in staan, haha.. 50 personen kunnen er maar in. Het was maar een half uurtje vliegen naar Lombok, hier moesten we uitstappen, een rondje op t vliegveld lopen en na 10 minuten weer het vliegtuig in waar we uit kwamen. Niet echt heel logisch dus! Maarja, vliegen naar Bali was ook maar een half uurtje dus rond half 6 kwamen we aan op Bali. Daar weer met de taxi naar ons vertrouwde appartement. De rit kostte ons 150000 roupiah met zn 5e. Dit is 12 euro, voor een uur rijden! hahaha.. echt goedkoop! Afzetters in Nederland!
Toen even lekker omkleden, douchen en daarna lekker eten bij La baracca! Heerlijke pasta! Waar we zo gek op zijn. En natuurlijk Bruchetta! mmm...! Daarna thuis Maria en mn vader boer zoekt vrouw kijken en Lars en ik een potje kaarten. Rond half 11 lekker naar bed, kapot van die dag! TRUSTEN!!

• 14 November 2012 - 10:27

Inge En Erik:

Pasta eten en boer zoekt vrouw kijken, het lijkt erop dat jullie al een beetje heimwee krijgen! Ben juist zo benieuwd naar lekkere oosterse recepten, veel plezier nog, wij zijn weer helemaal bij met jullie avonturen, xx

• 14 November 2012 - 10:34

Matthijs En Hanneke:

Lieve Lars en Kelly,

Er komen in ''e''en keer 6 reisverslagen binnen! wat een geweldige vakantie!! Beetje jaloers! Vooral op de temperaturen en het duiken en snorkelen. Hier gaat het al weer vriezen ;s nachts dus geniet er nog lekker van. Missen jullie wel maar dat is een goed teken, toch ...?! Ben benieuwd of jullie inmiddels ook naar huis verlangen. Veel foto''s gemaakt? maken we er een avondje van. Hanneke en de meiden zijn er drie weken geweest (Marieke een jaarin Dj. Jakarta en Bali) en zaten er vol van. Alles is zo anders dan hier, alleen het tempo al. Lijkt me heerlijk! Geniet ze nog even en een voorspoedige reis naar huis. Hgr. Matthijs en Hanneke

• 14 November 2012 - 11:02

Sanne En Kees:

Dag lieverds!! Fijn om weer van jullie te horen. Toch gek, een week geen contact!! Het klinkt allemaal heerlijk! De tijd gaat nu zeker wel wat sneller zo de laatste week of niet? Maar drie weken weg is ook wel genoeg hoor haha. Lay mist jullie vast ook! Ze is ontzettend lief, wij willen haar graag adopteren haha. En jullie plantjes leven nog een soort van.. Wanneer komen jullie eigenlijk precies terug? Liefs en een dikke kus xx Sanne en Kees

• 14 November 2012 - 15:12

Lars En Kelly :

Hey Matthijs en Hanneke,

We hebben het ontzettend naar ons zin en echt heel veel foto's gemaakt en die willen we echt wel een keer laten zien. Moeten we maar een x afspreken! en ben blij dat jullie ons missen, dat geeft zeker een goed gevoel. (missen voornamelijk lars he;) hahaha maar wij jullie ook wel hoor;)

En Sanne en Kees, we zijn erg blij dat jullie zo gek zijn met Layla, maar adopteren, echt niet!! hahaha..
    Ik begrijp hier uit dat jullie de volgende x weer willen oppassen?;) Bevalt t huis ook een beetje?
    Wij komen 21 november om 07.00 uur aan op schiphol. Lekker op tijd dus! Kom je ons halen?;)

xxxx