19, 20 en 21 november - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu 19, 20 en 21 november - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu

19, 20 en 21 november

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Lars en Kelly

21 November 2012 | Indonesië, Sanur

19 november:
's ochtends zijn we begonnen aan het zwembad, heerlijk eventjes relaxen!! Daarna gezellig met zn 4tjes nog naar de hardy's kleine dingetjes shoppen.. Toen hebben Lars en ik lekker een eitje op brood gegeten en zijn we daarna naar het strand gegaan. Hier hebben we samen liggen bakken van 1 tot 4. Toch nog proberen een beetje kleur te krijgen;) Daarna nog van 4 tot 5 lekker een massage! Helemaal top! Snel douchen daarna en gaan eten voor de laatste keer met zn 6en aan het strand. Lars, Maria en Frans aan de KING PRAWN ik en Renate aan de Snapper en mn vader aan de saté. Heerlijk, daaarna nog een potje kaarten, die Lars gewonnen heeft! En toen was het weer gedaan met de pret.

20 november:
's ochtends nog voor de laatste keer ontbijten bij café Smörgas. Toch ons vaste stekkie. Daarna hebben Lars en ik nog eventjes een uurtje aan het strand gelegen, om het af te leren. Om 12 uur had ik een afspraak bij de tattoo shop om mn tattoo even opnieuw te laten zetten. Aangezien hij naar 7 jaar toch een beetje faal was geworden. Toen de koffers inpakken en hop, naar Denpassar, om weer naar huis tegaan. Eventjes afscheid nemen van Frans en Renate, die zo vriendelijk en gastvrij zijn geweest deze vakantie! Helemaal top!!!

Jaja,. ingecheckt, koffers weg.. Toch maar even wat eten op t vliegveld. Hmmm! Laatste roupiah's opmaken. En daar gingen we hoor... Eerst 2 en half uur naar Kuala Lumpur.. Daar nog weer 2 uur wachten voor we konden vliegen naar Nederland!

21 november:
Slaappilletje in, oogjes dicht, en hopen dat we de laatste 14UUR!! goed doorkomen... Nou dat is gelukt.. We hebben allemaal geslapen als een roos en werden de laatste 2 uur wakker, ontbijtje in t vliegtuig (niet echt top natuurlijk) en om half 7 was het: HALLOO NEDERLAND, WE ZIJN WEER TERUUGGG!!! Alles verliep harstikke goed en snel en die lieve Kees heeft ons ook weer opgehaald! Helemaal top, en zo zaten we gewoon weer om half 8 richting huis. TIS HIER WEL KOUD HOOR!! Pfooeee!

Nou zijn we weer lekker thuis en gaan we heerlijk genieten van ons lieve hondje die we hebben gemist en vanavond eventjes ons aller AJAX aanmoedigen in de Arena!! WHIEJOOEHH!!..

Lieve mensen, bedankt voor het lezen en jullie lieve reacties!! xxxx Tot volgend jaar!!

• 21 November 2012 - 16:20

Inge En Erik:

Jullie bedankt dat we alles van zo dichtbij mochten meebeleven. We zijn erg blij dat jullie er weer zijn. Morgen komen alle kinderen gezellig bij ons eten om al jullie verhalen aan te horen, Vanavond Ajax goed aanmoedigen he? xxx

• 21 November 2012 - 20:40

Jessie:

kan niet wachten jullie weer te zien!!!! x