Eerste echte dag in Sanur! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu Eerste echte dag in Sanur! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu

Eerste echte dag in Sanur!

Blijf op de hoogte en volg Lars en Kelly

01 November 2012 | Indonesië, Sanur

Zijn we weer.. Het is hier nu 19.15 uur en ik zit lekker op het balkonnetje van het appartement te typen! Heerlijk.. Wel jammer dat het hier elke avond al om 18.15 uur donker is, maar ach je ziet de gehele dag toch de zon dus maakt dat niet zoveel uit.
Vandaag hebben we eerst lekker aan het zwembad gelegen en zijn we daarna een strandwandeling gaan maken en lang die kraampjes geweest. Het kost hier echt zoo weinig! Jurkjes, shirts, zonnebrillen en luchtjes zijn al binnen..
Je kunt hier ook echt prachtige foto's maken. Die zullen jullie wel zien, ik ga ze proberen bij mn verslag te plakken, maar het internet is hier nogal traag dus dan duurt dat zo lang!
Je kunt hier ook echt lekker eten, voor zo weinig geld. En ook echt vanalles! Pasta's, rijstgerechten, broodjes, soep.
Gister avond zijn we wezen eten bij een tentje aan de overkant van ons resort.. (ben even kwijt hoe het heet). Was erg gezellig met zn 6en en was ook erg lekker. De eerste aanraking met het Indonesiese eten is dus goed gegaan. En het allerleukste was, dat we met zn 6e hebben gegeten voor 37 euro! hahahaha.. TOP!
Vanmiddag hebben we gegeten bij Cafe Smörges. Lekkere broodjes en ook heerlijke smooties.. Jaa ik denk echt dat we tonnetje rond worden hier! Geweldig! We gaan zo weer bij een tentje in de straat eten, ik ben benieuwd!

En als jullie denken dat we jullie niet missen...


Dan hebben jullie gelijk!;)

Tot snel xxxx

  • 01 November 2012 - 12:45

    Matthijs:

    Wat een feest! en fijn dat het allemaal goed gaat. Voel me een beetje ontheemd zonder Lars en Hanneke, Marieke en Anne die vanmorgen naar NY vertrokken zijn! De marathon gaat kennelijk door; Fijn want daar hebben ze een jaar voor getraind. Jullie hebben getraind voor deze vakantie en dat is verdiend en gegund! God bless you two en geniet van alles . Heel veel liefs Matthijs (Lars denk je aan je darmen, ze kunnen maar weinig hebben vrees ik (Egypte!) dus pas op!) Lars: "" het is niets zonder jou maar toch blijf ik je "" enz. Erwtensoep is prut afwachten maar. 5 * regen en koud XX

  • 01 November 2012 - 13:46

    Caroline Jonker:

    Heerlijk kel, ik ben jaloers.

  • 01 November 2012 - 14:07

    Inge En Erik:

    Klinkt allemaal gezellig. Op facebook denkt iedereen dat Lars Kelly ten huwelijk heeft gevraagd, iedereen in rep en roer, felicitaties, maar dat zal wel niet zo zijn, grapjas!,
    anders had je dat zeker benoemd. Liefs, xx

  • 01 November 2012 - 17:39

    Harriet :

    wens jij en lars henk en maria een fijne vakantie en geniet er maar lekker van ik zit weet te wachten op al je verslag van jullie vakantie maak er een leuke tijd van we hoor van je

  • 01 November 2012 - 19:53

    Jessie:

    Na jullie super kut grap verwacht ik wel een souvenirtje, aangezien alles daar toch zo goedkoop is. geniet er lekker van, im still jealous. x

  • 01 November 2012 - 19:54

    Jessie:

    Lars plast uit zijn navel in de mond van die dolfijn. yuck.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Lars en Kelly

Wij gaan 3 weken naar INDONESIE!

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 5274

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 21 November 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: