2 dagen in 1 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu 2 dagen in 1 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu

2 dagen in 1

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Lars en Kelly

05 November 2012 | Indonesië, Sanur

We hebben een dag over geslagen met typen ivm dat het internet hier zo traag kan zijn! Vet irritant!
Gister wilden we met z'n 4en een proefles duiken gaan nemen omdat we op Sumbawa met Frans willen gaan duiken..
We waren de formulieren aan het invullen en toen kwamen we er achter dat Lars niet mocht gaan duiken ivm dat hij niet kan klaren ( je neus dicht houden en dan blazen dat je oren ploppen) dit komt omdat hij vroeger buisjes heeft gehad. Het kan nl erg gevaarlijk zijn als je dat niet kan ivm met je hersenen en een enorme druk op je oren onder water. Ik, Maria en m'n vader waren de formulieren verder aan t invullen en toen kwam Maria d'r achter dat zij ook niet mag duiken ivm medicatie voor de hoge bloeddruk.. Shit! Maarja Maria gaat wel duiken op Sumbawa... Hihihi... Nou toen bleven m'n vader en ik over voor de proefles... Eerst een dvd kijken en toen een duikpak aan.. Erg charmant overigens.. Alle spullen aan en op naar t zwembad. Het was wel heel erg gaaf dat je onder water kan ademen.. Gaaf!! Heb nu al zin om op Sumbawa te duiken in de zee.. Tussen de visjes!
Verder hebben we lekker aan t zwembad gelegen.. Slapen en boekje lezen!( Sanne, ik heb t eerste deel al uit!)
Ik en Lars waren ook al een beetje ziek van t eten.. Overgeven en diarree.. Wat een feest, Bah!
Gelukkig gaat het nu een stukje beter.. Lars is vanmorgen met Frans mee geweest kijken naar auto's en Maria en Renate hebben wel 2 uur langs het strand gewandeld.. Toppers!!! Ik en papa hebben lekker aan t zwembad gelegen.. Want m'n vader had ook een beetje last van z'n buik vanmorgen.. Echt top eten in een ander land! Wij zijn veel te verwend in ons Nederland!!! Vanmiddag heb ik lekker liggen lezen bij t zwembad en Lars later ook en Maria en m'n vader zijn naar Kuta geweest lekker winkelen.. We gaan nu lekker wat eten, ze hebben hier honger, hahaha... Wel ff een restaurant zonder nasi etc. Eventjes rekening houden met de buikjes!! Hahaha...

Morgen gaan we naar Kintamani, project van Ronald (andere broer van Maria).

Xxxx Kelly en Lars xxxx

  • 05 November 2012 - 12:32

    Kim:

    vond het al knap dat de buikloop wegbleef en jullie zo positief waren over t eten..haha
    hopelijk is t wel gauw over!

  • 05 November 2012 - 13:58

    Inge En Erik:

    Heerlijk, dat internet en wifi bestaan, dan is het net nog een beetje alsof jullie bij ons in de buurt zijn. Alles gaat goed hier, alleen is het maandag (voor mij een feest, Noah en Maya zijn hier) maar de rest moet allemaal weer werken. Geniet er nog maar lekker van, dikke kus voor allemaal, xxx

  • 05 November 2012 - 13:58

    Inge En Erik:

    Heerlijk, dat internet en wifi bestaan, dan is het net nog een beetje alsof jullie bij ons in de buurt zijn. Alles gaat goed hier, alleen is het maandag (voor mij een feest, Noah en Maya zijn hier) maar de rest moet allemaal weer werken. Geniet er nog maar lekker van, dikke kus voor allemaal, xxx

  • 08 November 2012 - 16:07

    Caroline:

    Ow ik wou dat ik er ook was. Ik geniet met je mooie verhalen mee.

  • 08 November 2012 - 17:18

    Geeske:

    hoi meisje en schoonzoon fijn dat jullie het gezellig hebben wij hebben hier veel regen bah.
    hoop gauw weer wat tehoren liefs mama jullie gefeliciteerd met bertus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Lars en Kelly

Wij gaan 3 weken naar INDONESIE!

Actief sinds 29 Okt. 2012
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 5281

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2012 - 21 November 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: