Vlucht en aankomst - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu Vlucht en aankomst - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Lars en Kelly - WaarBenJij.nu

Vlucht en aankomst

Blijf op de hoogte en volg Lars en Kelly

01 November 2012 | Indonesië, Sanur

Zoo, na een reis van al met al 18 uur, zijn we eindelijk aangekomen in Bali!

De reis:
30 oktober om 6uur opstaan, koffers in de auto en op naar broodje kok voor een ontbijt. Kees brengt ons weg..
Nu eerst Henk en Maria ophalen, die al met smart op ons zitten te wachten, op na ons grote avontuur!
Ook hun koffers in de auto en op naar schiphol!
Daar nog even lekker ontbijten/ lunchen om 10uur.. En dan op naar het vliegtuig! We zaten de eerste vlucht met zn 4en naast elkaar, erg gezellig, maar niet handig, want als de middelste naar t toilet moest, moest iedereen opstaan. De eerste vlucht duurde 12 uur, dat was echt een extreme lange zit. Na die 12 uur zaten we in Kualalumpur in Maleisië.. (zijn we daar ook nog is geweest...) Toen moesten we nog 3 uur vliegen naar Denpasar, Indonesië.
Jeeeeej.. t vliegtuig is geland! Welkom to BALI!:D Eindelijk! pfoe hey!..
In Indonesië is het 7 uur later. We stapten uit, moesten nog een uur in de rij staan bij de visa controle en toen konden we naar buiten. Daar kregen we gelijk een klap in ons gezicht, 40 graden! WARM!
Daar stond Frans (broer van Maria) ons al op te wachten en konden we door naar ons appartement..

Het resort is echt prachtig! Mooie kamers, paar zwembaden en veel groen! Heerlijk!
Nu een plan de campagne maken wat we hier allemaal gaan doen..

Tot snel! xx

• 01 November 2012 - 05:05

Jessie Bouman:

Hey jongens, ik kan niet slapen, wat fijn om te lezen dat jullie goed aangekomen zijn. Lijkt me best wel vermoeiend zo'n lange reis. Gelukkig zijn jullie met goed gezelschap en hebben jullie drie weken om er van bij te komen in een prachtig land. Veertig graden, jeetje zeg, moet je nagaan hoe leuk de overgang terug is hahaha. Nou, doe de aapjes de groeten van mij. En als er een heel schattig is, wil ik die wel voor sinterklaas. Geen hondsdolheid aub.
    Liefs,
    Kleine Jessebes

• 01 November 2012 - 08:00

Kim:

have fun guys!!!hier regen regen bah!
    geniet maar lekker, de reis achter de rug, heerlijk.
    Geniet maar!xxx

• 01 November 2012 - 11:06

Geeske:

Hoi allemaal,fijn dat de reis zo voorspoedig is verlopen en ben benieuwd naar rest van het avontuur.
    veel plezier en vooral genieten en niet tebruin worden.
    xxx en knuffels voor kelly en lars en de groetjes voor de rest
    liefs geeske en bertus

• 01 November 2012 - 11:42

Inge En Erik:

Heerlijk dat de reis goed is gegaan, 40 graden, wat lijkt me dat lekker, we hebben hier een dikke trui aan en het regent. Maak er wat moois van,kom maar op met je mooie verhalen, dikke kus voor iedereen, xx

• 01 November 2012 - 12:22

Rianka:

Zo de heenreis zit erop...
    Nu heeeeeerlijk gaan GENIETEN!
    Have fun!
    Liefs!